Followers

Tuesday 26 June 2012

Sabar

aku tak nk lari dari cubaan yang Tuhan tetapkan utk diri ini.. tapi aku rse mcm aku dh tak mampu.. tetapi setelah difikirkan.. Allah tidak akan bagi ujian yg hambanya tidak dapat tempuhi.. So, aku kena kuatkan semangat... REDHA saje... aku akan tunggu n bagaimana berakhirnya ujian yang diberi... Ibu ku berpesan "KEPAHITAN HARI INI PASTI AKAN ADA KEMANISAN PADA HARI ESOK".. doa seorang ibu... aku harap... ape yang berlaku ini cepat berakhir... Kepada kwn kwn kalau Saya ada buat salh, TOLONG berikan kemaafan itu... Kepada ............... aku tak simpan dendam... Jgn terlalu sombong... jika seseorang itu berbuat jahat pada aku ada yang aku akan lupekan n ade yg aku  puas hati... be the best... LUPAKAN YANG SEMALAM, JADIKAN HARI SETERUSNYA LEBIH BAIK...
 >>>>> KIEYY RAAH <<<<<
>>>>>  *^_^* <<<<<<

No comments:

Post a Comment