Followers

Thursday 28 June 2012

Hanya mampu berdiam diri


Apa yang berlaku pasti ada hikmah. Mungkin cara ini Tuhan bagi untuk aku, untuk lebih belajar apa itu erti KESABARAN. Sabar itu separuh daripada iman..  InsyaAllah dengan izin Allah aku akan terus bersabar. Hari demi aku tempuhi.. Dengan berkat kesabaran aku dapat melalui masalah yang ada. Alhamdulillah. Sabar dalam pembelajaran mahupun ujian yang mendatang, disitulah KETENANGAN akan muncul. Ujian hidup.. Dalam setiap kehidupan pasti akan ada ujian yang mendatang.. Tanpa KESALAHAN kita tidak akan lengkap. Semua orang melakukan kesilapan, begitu dengan saya. Bukan hanya 1 tapi banyak.. Kita tidak boleh jadi yang TERBAIK, tetapi kita perlu lakukan yang terbaik.. TErima kasih kawan kawan kerana menegur atas kesalahan yang telah dilakukan.. Tangan ku susun rapi. Memohon Kemaafan. dari hujung rambut hingga hujung kaki. 
>>KIEYY RAAH<<
>>> *^_^*<<<

No comments:

Post a Comment